Redesign og generel optimering af brugervenligheden var det store fokus område hos Reesink Turfcare.
Herudover blev der også lavet SEO-optimering ift. strukturen på hjemmesiden. Slutteligt blev der undervist i brugen af WordPress som CMS-system.
Arbejdet for Reesink Turfcare bestod i at optimere den platform, som de selv havde udviklet. Vi startede med at identificere ud fra statistik og brugerundersøgelse, hvad adfærden var på hjemmesiden for bedre at kunne finde ud af, hvad der skulle justeres på.
Hjemmesiden fik derfor udviklet en ny menu, og blev grundlæggende optimeret ift. brugervenlighed og user experience. Endvidere ønskede Reesink Turfcare at få en webshop-integration udviklet for at optimere mulighederne online.
Derudover flyttede vi webserver, da Reesink Turfcare ønskede mere kontrol over den digitale platform.
Som digital konsulent, rådgiver og underviser med over 15 års erfaring tilbyder jeg løsninger, der kan styrke din virksomheds digitale tilstedeværelse og forvandle dine online interaktioner til målbare resultater.