Optimering af kunderejsen online

Optimering af brugervenlighed

Bruger-interaktionen er gået op, hvilket betyder at brugerne i langt højere grad er i stand til at finde det, de søger svar på hurtigt og enkelt.

Fokus er på brugerne

Et mere enkelt overblik og flere undersider, frem for at samle det hele.

Arbejdet for Odsherred Forsyning bestod i at optimere kunderejserne på forsyningsselskabets hjemmeside. Personaer er blevet identificeret og udarbejdet for bedre at kunne ramme den optimale målgruppe. 

Hjemmesiden har desuden fået ny menustruktur, og bunden er blevet optimeret til et mere enkelt og overskueligt layout som har effektiviseret.

Projektet er blevet udført i tæt samarbejde med Odsherred Forsyning, hvor jeg var ansat i en 3 måneders projektansættelse for at få maksimalt udbytte af arbejdet.

Udtalelse

"Morten Tranekær har fungeret som kompetent digital konsulent og rådgiver i forbindelse med optimering af Odsherred Forsynings hjemmeside. Morten har identificeret og igangsat en række af tiltag, der både har forbedret vores sides struktur, brugeroplevelse og kunderejse samt søgemaskineplaceringer. Forsyningens kommunikationsteam har haft stort udbytte af Mortens kvalificerede rådgivning. Han har guidet os sikkert gennem en kompleks proces, hvor han har bistået med en altid professionel opgaveløsning.
Morten var først projektansat gennem tre måneder, hvor samarbejdet var af så tilfredsstillende karakter, at han i dag er fast tilknyttet som ekstern konsulent. Vi kan til hver en tid anbefale erhvervslivet at benytte sig af Morten Tranekærs ydelser."
Tanja Christensen
Kommunikationsansvarlig i Odsherred Forsyning
 

Som digital konsulent, rådgiver og underviser med over 15 års erfaring tilbyder jeg løsninger, der kan styrke din virksomheds digitale tilstedeværelse og forvandle dine online interaktioner til målbare resultater.