Optimering af identitet på tværs af digitale kanaler

Digital optimering af restaurants sociale medier + hjemmeside

Billeder, videoer, identitet, menu, layout, tripadvisor, google-anmeldelser og meget mere har været med, da der skulle udvikles ny visuel identitet til JARGON.

Fokus har været på hvem de er, og det produkt de skaber.

Et mere enkelt overblik og flere undersider, frem for at samle det hele på en side.

Arbejdet hos Jargon har bestået i at gøre virksomheden mere bevidst om de ting, den udtrykker online. Vi har derfor i fællesskab fået identificeret muligheder, der kan gøres og ting der kan være rare at få udført, og hermed gjort det vigtigste først.

Noget af det første vi ændrede var hjemmesiden, som ikke udtrykte hvad virksomheden kunne ift. stemning, service, mad og vin. Herefter blev de sociale medier gjort mere strømlignede og der blev lavet opslag, som understøtter den identitet Jargon står for.

Udtalelse

Kommer snart
Johan Borg Augustsen
Kok og ejer af Jargon
 

Som digital konsulent, rådgiver og underviser med over 15 års erfaring tilbyder jeg løsninger, der kan styrke din virksomheds digitale tilstedeværelse og forvandle dine online interaktioner til målbare resultater.