Bruger-hvad-for-noget?
Hvornår har du sidst tænkt over, hvilken effekt det layout/design jeres hjemmeside har, kunne påvirke jeres brugere? Det er faktisk kun noget som 1 ud af 500 tænker på.
Redesign og generel optimering af brugervenligheden var det store fokus område hos Reesink Turfcare.
Herudover blev der også lavet SEO-optimering ift. strukturen på hjemmesiden. Slutteligt blev der undervist i brugen af WordPress som CMS-system.
Arbejdet for Reesink Turfcare bestod i at optimere den platform, som de selv havde udviklet. Vi startede med at identificere ud fra statistik og brugerundersøgelse, hvad adfærden var på hjemmesiden for bedre at kunne finde ud af, hvad der skulle justeres på.
Hjemmesiden fik derfor udviklet en ny menu, og blev grundlæggende optimeret ift. brugervenlighed og user experience. Endvidere ønskede Reesink Turfcare at få en webshop-integration udviklet for at optimere mulighederne online.
Derudover flyttede vi webserver, da Reesink Turfcare ønskede mere kontrol over den digitale platform.
Hvornår har du sidst tænkt over, hvilken effekt det layout/design jeres hjemmeside har, kunne påvirke jeres brugere? Det er faktisk kun noget som 1 ud af 500 tænker på.