Bruger-hvad-for-noget?
Hvornår har du sidst tænkt over, hvilken effekt det layout/design jeres hjemmeside har, kunne påvirke jeres brugere? Det er faktisk kun noget som 1 ud af 500 tænker på.
Billeder, videoer, identitet, menu, layout, tripadvisor, google-anmeldelser og meget mere har været med, da der skulle udvikles ny visuel identitet til JARGON.
Arbejdet hos Jargon har bestået i at gøre virksomheden mere bevidst om de ting, den udtrykker online. Vi har derfor i fællesskab fået identificeret muligheder, der kan gøres og ting der kan være rare at få udført, og hermed gjort det vigtigste først.
Noget af det første vi ændrede var hjemmesiden, som ikke udtrykte hvad virksomheden kunne ift. stemning, service, mad og vin. Herefter blev de sociale medier gjort mere strømlignede og der blev lavet opslag, som understøtter den identitet Jargon står for.
Hvornår har du sidst tænkt over, hvilken effekt det layout/design jeres hjemmeside har, kunne påvirke jeres brugere? Det er faktisk kun noget som 1 ud af 500 tænker på.